Školenia Prevádzka zariadenia cestovného ruchu je vhodné realizovať priamo v zariadení cestovného ruchu, s ohľadom na maximálne prispôsobenie obsahu a rozsahu školenia požiadavkám zariadenia, ale aj s ohľadom na ochranu know-how.
- PZ-I Zriaďovanie zariadenia CR
- základné informácie potrebné pre zriadenie zariadenia CR
- PZ-I-1 Zriaďovanie zariadenia CR-1
- legislatíva zriaďovania zariadenia CR
- projektovanie zariadenia CR
- vybavenosť a financovanie zariadenia CR
- PZ-II Prevádzkovanie zariadenia CR
- podstatné informácie potrebné pre zabezpečenie prevádzky zariadenia CR
- PZ-II-1 Prevádzkovanie zariadenia CR-1
- úvodný popis modulov témy Prevádzka zariadenia CR
- právne minimum prevádzkovateľa zariadenia CR
- stratégia, plánovanie, ekonomika, marketing, kontroling a kvalita zariadenia CR
- riadenie ľudských zdrojov (personalistika) a starostlivosť o klienta
- PZ-II-1 Prevádzkovanie zariadenia CR-1
- podstatné informácie potrebné pre zabezpečenie prevádzky zariadenia CR
- PZ-III Personálna stratégia a RĽZ zariadenia CR
- úspech zariadenia CR spočíva vo výbere, starostlivosti a riadení personálu
- PZ-III-1 Personalistika-1
- právne minimum prevádzkovateľa zariadenia CR v oblasti ľudských zdrojov
- PZ-III-2 Personalistika-2
- základné personálne riadiace normy a smernice-1
- PZ-III-3 Personalistika-3
- základné personálne riadiace normy a smernice-2
- PZ-III-4 Personalistika-4
- plánovanie v oblasti ľudských zdrojov
- PZ-III-5 Personalistika-5
- výberové a prijímacie procesy do zariadenia CR
- PZ-III-6 Personalistika-6
- adaptačné procesy, vzdelávanie, kariérny rast, personálna analýza
- PZ-III-7 Personalistika-7
- interpersonálna neverbálna komunikácia
- ako čítať z reči tela klientov a spolupracovníkov
- PZ-III-8 Personalistika-8
- interpersonálna verbálna komunikácia
- ako správne komunikovať s klientmi a spolupracovníkmi
- PZ-III-9 Personalistika-9
- meranie spokojnosti klientov a pracovníkov
- PZ-III-10 Personalistika-10
- hodnotiace a odmeňovacie systémy pre manažérov zariadenia CR
- PZ-III-11 Personalistika-11
- personálny kontroling a benchmarking pre manažérov zariadenia CR
- PZ-III-12 Personalistika-12
- efektívna práca v tíme pracovníkov zariadenia CR
- PZ-III-13 Personalistika-13
- projektové riadenie – výkonný nástroj moderného riadenia náročných projektov a procesov v zariadeniach CR
- PZ-III-14 Personalistika-14
- časový manažment-1
- ako efektívne riadiť čas manažérov i pracovníkov zariadení CR
- PZ-III-15 Personalistika-15
- časový manažment-2
- ako efektívne riadiť čas manažérov i pracovníkov zariadení CR
- PZ-IV Prezentácia zariadenia CR
- profesionálna prezentácia zariadenia CR a jeho personálu
- PZ-IV-1 Prezentácia zariadenia CR-1
- prezentačné zručnosti zariadenia CR pre oblasť pravidiel diplomatického protokolu a spoločenskej etikety
- PZ-IV-2 Prezentácia zariadenia CR-2
- prezentačné zručnosti zariadenia CR pre oblasť pravidiel obchodnej etikety a spoločenských podnikov
- PZ-IV-3 Prezentácia zariadenia CR-3
- firemná kultúra zariadenia CR
- ako budovať a zžiť sa s firemnou kultúrou zariadenia CR
- PZ-IV-4 Prezentácia zariadenia CR-4
- prezentačné zručnosti manažérov a pracovníkov zariadenia CR-1
- ako využiť prezentáciu zariadenia CR na zvýšenie návštevnosti
- PZ-IV-5 Prezentácia zariadenia CR-5
- prezentačné zručnosti manažérov a pracovníkov zariadenia CR-2
- profesionálna prezentácia zariadenia CR
- PZ-IV-6 Prezentácia zariadenia CR-6
- prezentácia zariadenia CR na webe-1
- ako správne vytvárať a aktualizovať webové stránky zariadenia CR-1
- PZ-IV-7 Prezentácia zariadenia CR-7
- prezentácia zariadenia CR na webe-2
- ako správne vytvárať a aktualizovať webové stránky zariadenia CR-2
- PZ-IV-8 Prezentácia zariadenia CR-8
- prezentácia zariadenia CR na webe-3
- ako správne vytvárať a aktualizovať webové stránky zariadenia CR-3
- PZ-V Starostlivosť o klienta v CR
- aby sa k nám hostia radi vracali
- PZ-V-1 Starostlivosť o klienta v CR-1
- ako získavať a udržiavať klientov zariadenia CR
- PZ-V-2 Starostlivosť o klienta v CR-2
- ako motivovať klientov zariadenia CR, pracovníkov a seba samého
- PZ-V-3 Starostlivosť o klienta v CR-3
- asertívne a empatické riešenie konfliktov s klientmi zariadenia CR
- PZ-V-4 Starostlivosť o klienta v CR-4
- stres a relax v zariadeniach CR
- PZ-VI Ekonomika zariadenia CR
- ekonomika pre neekonómov – vyznajte sa v plánovaní financií a vo finančných výkazoch
- PZ-VII-1 Ekonomika zariadenia CR
- základné ekonomické pojmy
- plánovanie a kontrola financií v zariadení CR
- finančné výkazy zariadenia CR
- PZ-VII Kvalita zariadenia CR
- systém riadenia kvality zvyšuje návštevnosť zariadenia CR i Váš voľný čas
- PZ-VII-1 Politika kvality zariadenia CR
- základné pojmy systému kvality
- riadiace normy, smernice a pravidlá zariadenia CR
- ISO v zariadeniach CR