Cieľom školení Marketing zariadenia cestovného ruchu je asistované vypracovanie marketingovej stratégie a marketingového plánu zariadenia cestovného ruchu. Individuálnym prístupom garantujeme dodržanie ochrany duševného vlastníctva, know-how a ekonomických ukazovateľov každého zariadenia cestovného ruchu.
- MZ-I Úvod do marketingu
- prípravné školenie pre frekventantov, ktorí nemajú marketingové vzdelanie
- MZ-I-1 Úvod do marketingu-1 začiatočníci
- popis modulov témy Marketing zariadenia CR
- základné marketingové pojmy a nástroje
- ukážky zo školení témy Marketing zariadenia CR
- MZ-II Prieskum trhu v CR a SWOT analýza
- štatistiky a trendy návštevnosti, ako profilovať zariadenia CR, čo efektívne financovať
- MZ-II-1 Prieskum a SWOT analýza-1
- úvodné školenie
- prieskum trhu v CR
- štatistiky CR, analýzy, trendy návštevnosti
- MZ-II-2 Prieskum a SWOT analýza-2
- pokračovanie školenia
- SWOT analýza zariadenia CR
- MZ-III Segmentácia trhu CR, marketingový mix, propagácia a reklama
- na akú cieľovú skupinu sa zamerať, ako realizovať marketingový mix
- MZ-III-1 Segmentácia trhu-1
- segmentácia trhu
- marketingový mix-1
- MZ-III-2 Segmentácia trhu-2
- marketingový mix-2
- propagácia a reklama v CR
- MZ-IV Spotrebiteľské správanie, spokojnosť zákazníka v CR, agroturistika
- ako získať a udržať návštevnosť zariadenia CR s rešpektovaním spotrebiteľského správania
- MZ-IV-1 Spotrebné zvyklosti zákazníka-1
- spotrebiteľské zvyklosti zákazníkov v CR
- spotrebiteľské správanie jednotlivých segmentov trhu a cieľových skupín
- MZ-IV-2 Spotrebné zvyklosti zákazníka-2
- spokojnosť zákazníka v CR
- sledovanie a meranie spokojnosti zákazníkov
- MZ-IV-3 Spotrebné zvyklosti zákazníka-3
- profilovanie zariadenia CR
- agroturistika
- MZ-V Distribučné cesty, sprostredkovatelia predaja, internet v CR
- ako propagovať zariadenie CR – sprostredkovatelia, internet, portály, webová stránka
- MZ-V-1 Distribučné cesty-1
- sprostredkovatelia predaja v CR
- registrácia na portáloch
- výber vhodných sprostredkovateľov predaja podľa cieľových skupín zariadenia CR
- MZ-V-2 Distribučné cesty-2
- elektronické distribučné systémy
- odkiaľ prichádzajú potenciálni zákazníci do zariadenia CR
- Google Analytics – bezplatné štatistiky a detailné prehľady návštevnosti webových stránok zariadenia CR
- MZ-V-3 Distribučné cesty-3
- internet v CR-1
- bezplatné a platené internetové služby pre zariadenia CR
- analýza web stránok zariadení CR-1
- optimalizácia stránok a zvyšovanie návštevnosti stránok zariadenia CR-1
- MZ-V-4 Distribučné cesty-4
- internet v CR-2
- analýza web stránok zariadení CR-2
- optimalizácia stránok a zvyšovanie návštevnosti stránok zariadenia CR-2
- MZ-VI Cenotvorba v CR
- ako urobiť z cenotvorby marketingový nástroj zariadenia CR
- MZ-VI-1 Cenová politika-1
- za „koľko“ predávať?
- tvorba cien, vernostné ceny
- packaging a programming (balíky služieb, mimosezónna návštevnosť)
- MZ-VII Marketingová stratégia a plánovanie v CR
- marketingová stratégia zaručí budúcnosť zariadenia CR a plánovanie zabezpečí jej úspešnú implementáciu
- MZ-VII-1 Marketingová stratégia a plánovanie-1
- prípravné školenie pre frekventantov, ktorí nemajú vzdelanie v oblasti stratégií
- základné pojmy marketingovej stratégie
- teória tvorby marketingovej stratégie
- MZ-VII-2 Marketingová stratégia a plánovanie-2
- prípravné školenie pre frekventantov, ktorí nemajú vzdelanie v oblasti plánovania
- základné pojmy v plánovaní
- teória tvorby marketingových plánov
- MZ-VII-3 Marketingová stratégia a plánovanie-3
- tvorba marketingovej stratégie zariadenia CR
- MZ-VII-4 Marketingová stratégia a plánovanie-4
- tvorba marketingových plánov zariadenia CR